Enterprise Fraud Management Using Cloud Computing: A Cost-Benefit Analysis Framework [de]

• Sonstiger Forschungsergebnistyp
  • Supportprozesse
    • Sonstige Supportprozesse

Enterprise fraud costs hundreds of millions of dollars every year. Enterprise fraud management (EFM) solutions analyze transaction data to see if it matches known fraudulent patterns. If it does, an alert is raised, and a fraud investigator is assigned to the alert. EFM solutions typically are sold as software products with a fixed-term license. Authors highlight best practices for these product-based solutions and consider an alternative architecture that leverages cloud computing.

Dieses Forschungsergebnis wurde erstellt von: Sanja Tumbas (13. August 2011 - 15:19)
Dieses Forschungsergebnis wurde zuletzt bearbeitet von: Sanja Tumbas (16. Dezember 2011 - 21:14)

Die folgenden Publikationen sind für das Forschungsergebnis relevant.